1- Hoe een product retourneren - Vive La Fleur Groothandel voor Bloemisten

Hoe kan ik een product retourneren?

Mocht het bestelde artikel niet naar u wens zijn, dan kun u het binnen 8 dagen na ontvangst aan ons terugsturen.

De retourprocedure is als volgt:

Retourneren dient aan ons gemeld te worden per e-mail of telefoon. Wij verzoeken u uw adresgegevens en klantgegevens compleet met telefoonnummer hierbij te vermelden. De kosten en de verantwoording voor de retourzending zijn voor de verzender van het pakket.

Binnen 48 uur na ontvangst van het pakket ontvangt u van ons een e-mail als bevestiging.

Wij boeken het reeds betaalde bedrag zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen, terug op uw rekening o.v.v. het bestelnummer.

Ons retour adres:

VivelaFleur B.V.
Tasveld 9
3342 GT Hendrik Ido Ambacht

Let op de volgende aanwijzingen:

  • Artikelen dienen in onberispelijke staat, ongedragen en inclusief verpakking, aangeboden te worden voor retour.
  • Vergeet niet de retourbon bij uw retourzending te voegen.
  • Bij afgifte van uw pakket bij een PostNL postkantoor of servicepunt ontvangt u een verzendbewijs.

Bewaar dit bewijs goed! Dit is uw bewijs dat u het pakketje hebt geretourneerd naar VivelaFleur B.V.

Producten voor de bloemist en het tuincentrum

Contact

Vive la Fleur
Tasveld 9
3342 GT Hendrik Ido Ambacht
Zuid-Holland
telefoonnummer: +31 6 34 89 59 71
e-mailadres: info@vivelafleur.nl

Inloggen

Log eenvoudig in met je account. Of wanneer je nog niet geregistreerd bent, klik je op Account maken.

Nog niet ingelogd

Emailadres
Wachtwoord
Inloggen
Maak een account
Ik weet mijn wachtwoord niet.
Sluit venster